عرضه سه تراشه جدید برای گوشی های میان رده توسط کوالکام
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت کوالکام برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده تراشه جدید Snapdragon 625 را عرضه کرد و در سری محصولات 400 خود برای پشتیبانی از خدمات مخابراتی LTE، دو تراشه 425 و 435 را در اختیار کاربران گذاشت.

تراشه S625 نخستین محصول در سری تراشه‌های ۶۰۰ محصول می‌شود طراحی فروشگاه اینترنتی که مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است تا انرژی کمتری مصرف کند. تراشه جدید این امکان را فراهم می‌کند تا در دستگاه موبایلی از هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 با حداکثر توان ۲ گیگاهرتز استفاده شود.

این محصول همچنین سومین تراشه در سری محصولات ۶۰۰ است که به کمک آن می‌توان تصاویر ویدیویی ۴ هزار پیکسلی را ذخیره کرد. تراشه جدید حداکثر از دوربین ۲۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

این تراشه به مودم X9 برای خدمات Cat. 7 LTE مجهز شده است تا سرعت دانلود آن به ۳۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت آپلود آن هم به ۱۵۰ مگابایت در ثانیه برسد. برای این تراشه از گیرنده Wi-Fi و پردازنده گرافیکی Adreno 506 هم استفاده شده است.

لازم به ذکر است تراشه S435 از هشت هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و مدل S425 هم قابلیت پشتیبانی از چهار هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی دارد.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: